Subscribe Twitter Facebook

29 Eylül 2010 Çarşamba

höttüdük

temsili örümcekbizim mösyö olmadığı zamanlarda evde yalnızca mutfakta yaşayan örümcek ve ben kalıyoruz. süpürge yaparken onu makinaya çekmeye çalıştığım andaki başarılı kaçışından sonra bir daha ona bulaşmadım. barış içinde yaşıyoruz. onu seviyorum. genelde çok sessiz. en sevdiği şey bütün gün köşede durmak. süpürge sesini duyunca acı hatıralar aklına geldiğinden olacak herhalde, ortadan kayboluyor. kapı ve duvar arasında yattığı yer var. mekanını merak ediyorum tabii ama denedim, sığamıyorum. bir ara evimize karıncalar dadandığında bayağı bir şişmanlamıştı. yattığı yere sığamaz da yeni yerler arar, evi berbat eder diye çok korktum. neyseki karıncalara kesin çözüm buldum. sanırım bana biraz bozuldu ama şu an aramız iyi. geçende çavdar tarlasında çocukları bitirdim. ona da biraz okudum ama kaçtı. galiba biraz depresif buldu. neyse, şimdi ona bir isim arıyoruz. ben "höttüdük olsun" dedim ama beğenmedi. bloga yazayım belki beğeneceği bir öneri ile gelen olur diye düşündüm. örümceğim ve ben önerileriniz bekliyoruz. hürmetler...

7 yorum:

hurye dedi ki...

ahahah hörük olmasından yanayım

Adsız dedi ki...

aldığım son duyumlara göre kendileri asıl adını alamdan hakkın rahmetine kavuşmuş. eh ne diyelim helvasını yemeğe gelirik artık :(

makbule

hatma dedi ki...

@huri hörük sensin evladım. ona başka ad bulmak lazım.
@mkble öğleden sonra kayboldu. yarın sabah geri döner.

hurye dedi ki...

bızdık bırt?

Sevcan Ozturk dedi ki...

bir oorumcege verilebilitesi en uygun olan isim bence nakusuki ismidir. caponca bi isim. anlami ince bacak. rize de ogrendim.

Adsız dedi ki...

bence koçilbu yada çunçu yada kokuryo olabilir.Ben en çok kokuryo'yu seviyorum anlamı : korede bir yerleşim yerinin eski adı. Ama kulağa hoş geliyor dimi.
EMİNE

hatma dedi ki...

vuaaa kokuryo güzelmiiiiş.

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger widgets