Subscribe Twitter Facebook

28 Ağustos 2010 Cumartesi

dersimiz vatan konumuz referandum

referandum tartışması facebooku aldı götürdü. "hayır demeyen cahildir, evet demeyene yuh diyorum, hayırsever vatandaş hayır de, evetsever vatandaşlar buraya" şeklindeki iletilerden, paylaşımlardan ve nefret dolu atışmalardan bıktım açıkçası. "efendi gibi gidelim oyumuzu verelim gelelim" diyen bir insan evladı görmedim. işbu sebepten bendeniz referandumda ZIKKIM oyu kullanmaya karar verdim. referandumda sevgi için huzur için ZIKKIM diyoruz. gel sen de ZIKKIM de. vatanını seviyorsan paylaş. paylaşmayanın Allah belasını versin.

5 yorum:

Sevcan Ozturk dedi ki...

hahahhaa. zikkim oyu hee. ben de oyumu zikkim olarak veriyorum. sirf allah belami virmesin diye

hurye dedi ki...

mesela orta desem allah belamı verir mi

Onur İŞBULAN dedi ki...

Ben şimdi zıkkımı oy pusulasının tam ortasına bassam, ya hafif Hayır'a kayarsa, o zaman zıkkım oyum boşa gitmiş olmaz mı? Hayırsever mi olzam ben şimdi?Tam ortasını nasıl bulucaz. Buldum. İkisinin de tam ortasına zıkkımı basalım. Böylece Allah belamızı vermez, tanrı da bizi kutsamış olur. Evet, evet böyle yapalım.

Adsız dedi ki...

Huri her yerden de sen çikiyon be...

hurye dedi ki...

sevgili adsız kim olduğunu söylersen belki sen affederim, kafanı da patlatmam

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger widgets